סודנים או סטודנטים?

    שלום בידרמן No Comments on סודנים או סטודנטים?
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנים האחרונות, דרום תל אביב נמצאת בכותרות בגלל כמות המסתננים 'שהשתלטו' על הרחובות. האלימות הגואה בשכונות, הבריחה את מרבית  העסקים ובעקבות תחושות של הקהילה המקומית בדרום תל אביב, על ההזנחה הקבועה וחוסר טיפול הרשויות בסוגיית המסתננים החליט גרעין של תנועת הבוגרים, בני עקיבא להגיע ולהתיישב באזורים הקשים של דרום תל אביב.

    למעלה מ-30 סטודנטים וסטודנטיות ומספר זוגות צעירים הקימו לאחרונה, קהילה צעירה, במטרה לסייע ככל שניתן אל מול גל המסתננים. הגרעין  ההולך וגדל שוכר דירות בשכונה ומקיים פעילויות שוטפות עם הנוער, המשפחות והקשישים ומסייע לתחושת הביטחון והשייכות בשכונה שדעכה בשנים האחרונות. בקיץ הקרוב אמורים להגיע עוד שש משפחות לחזק את הגרעין ואף בוגרים נוספים החלו להביע התעניינות בפרויקט זה.
    רכז תנועת הבוגרים בבני עקיבא, מתניה ידיד:"ההפקרות האמיתית בדרום תל אביב היא כלפי תושבי השכונות ולא כלפי המסתננים. עם כניסתנו לשכונה זיהינו, קשישים וילדים החיים בתת תנאים, הן בתנאים הפיזיים והן בחוסר מסגרות חינוכיות בלתי פורמאליות"
    עוד הוסיף ידיד:" הגירה חיובית של צעירים לשכונה מבוגרי תנועת הנוער בני-עקיבא בסניף המקומי ובסניפים קרובים, תביא לשינוי מהותי בפניה של דרום העיר. המגמה של התנועה היא להביא שלושים זוגות צעירים כבר בתקופה הקרובה לאזורים מוחלשים בעקבות חוסר טיפול של הרשויות ובכך נחזיר את הכבוד האבוד של תושבי דרום תל אביב. אנו קוראים לבוגרי התנועה ולמי שמדינת ישראל חשובה לו לבוא ולהצטרף לקהילה ולחזק את הציונות והעשייה החברתית"


    0 תגובות